Już dzisiaj startuje 10 sezon programu Nasz Nowy Dom, którego WAGO jest partnerem. Startuje również nowa odsłona kampanii złączek z serii 221.
Kontynuując współpracę ze stacją Polsat chcemy wykorzystać rosnące zainteresowanie uniwersalnymi złączkami WAGO, przedstawić produkt nowym grupom klientów oraz utrzymać dynamikę sprzedaży serii 221 (100% wzrostu w ciągu roku).
Kampania „Tak się teraz łączy!” to również wiele działań, które warto wykorzystać w komunikacji z klientami. Zachęcamy do:
- korzystania z nowych materiałów wideo dotyczących złączek WAGO 221
- umieszczania danych kontaktowych w wyszukiwarce punktów sprzedażowych
- skorzystania z oferty na stojaki sprzedażowe (POS)
Już w krótce dostępny będzie pakiet materiałów do wykorzystania na stronach internetowych. Zachęcamy również do śledzenia i uczestnictwa w działaniach prowadzonych na Facebooku oraz na YouTubie.